Inici
  • Ajuntament
    • Ajuntament
      • Organització municipal
      • Alcaldia
      • El Govern
      • El Ple
      • Grups polítics, opinions i propostes
      • Pla estratègic 2019-2029
      • Normativa: ordenances, preus públics, reglaments, plans municipals i planejaments
      • Informació econòmica i financera
      • Contractes
      • Convenis, subvencions i ajuts
      • Participació Ciutadana
      • Personal de l'Ajuntament
      • Codi de conducta dels alts càrrecs de l'Ajuntament de Calaf
    • Serveis
      • Serveis
      • Dret d'accés a la informació pública
      • Expressa't
      • Seu electrònica - Tràmits i gestions
      • EFACT, Servei de factura Electrònica
      • Impostos
      • Perfil de contractant
    • Portal de Transparència
  • Seu electrònica
  • Municipi
    • Guia del municipi
      • Com arribar
      • Transport públic
      • Plànol guia de carrers
      • Àrees de l'Ajuntament de Calaf
      • Equipaments
      • Entitats i associacions
      • Empreses i comerços
      • Subministraments
      • Emergències
    • Calaf
      • El municipi
      • Història
      • El Mil·lenari
      • El municipi en xifres
    • L'Alta Segarra
      • Orígens històrics
      • L'informe Roca
      • Avantatges per als ciutadans
    • Informació geogràfica
  • Actualitat
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Responsable de comunicació
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
    • Cost de les campanyes institucionals
  • Àmbits
    • El Ple municipal
    • Cultura i Festes
    • Educació
    • Esports
    • Participació Ciutadana
    • Serveis a les persones
    • Promoció econòmica i ocupació
    • Economia i hisenda
    • Medi ambient
    • Benestar social, Gent Gran i Salut
    • Igualtat i polítiques feministes
    • Joventut
    • Habitatge
    • Via pública, serveis i patrimoni
  • Turisme
  • Fires
  • Contactes
ZOOM: Amplieu amb CTRL+ / Reduïu amb CTRL-
Idiomes:  esp  eng  fra
Inici
Cercar
Data i hora oficials
02/02/2023 12:39
  • Inici
  • Ajuntament
    • Ajuntament
    • Serveis
    • Portal de Transparència
  • Seu electrònica
  • Municipi
    • Guia del municipi
    • Calaf
    • L'Alta Segarra
    • Informació geogràfica
  • Actualitat
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Responsable de comunicació
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
    • Cost de les campanyes institucionals
  • Àmbits
    • El Ple municipal
    • Cultura i Festes
    • Educació
    • Esports
    • Participació Ciutadana
    • Serveis a les persones
    • Promoció econòmica i ocupació
    • Economia i hisenda
    • Medi ambient
    • Benestar social, Gent Gran i Salut
    • Igualtat i polítiques feministes
    • Joventut
    • Habitatge
    • Via pública, serveis i patrimoni
  • Turisme
  • Fires
  • Contactes
Febrer 2023>>
dill dim dim dj div dis diu
1 2 3
Nit de l'Esport i la Cultura - 20:00h
4
Concert Musicals de Cor amb el Cor Trinvant i el Trio Segarrenc - 20:00h
5
Missa i ballada Metredansa - 11:30h
Ballada de sardanes - 12:30h
Espectacle de màgia - Strafalari - 18:00h
Ball amb Duet Solistes - 18:30h
6
Ball amb Joan Vilandeny - 18:30h
7 8 9 10 11
El poliamor és així (de complicat) - 19:30h
12
Ball amb Xarop de nit - 18:30h
13
Xerrada - L'administració a prop teu - 11:00h
14 15 16 17 18 19
Ball amb Raül - 18:30h
20 21 22 23 24 25 26
Sardanes, Concert i ball amb l'Orquestra Internacional Maravella - 17:00h
27 28
instància
  • Inici
  •  > Altres

Protecció de dades personals

Responsable del tractament

El responsable dels tractaments realitzats és l'Ajuntament de Calaf amb seu a la Plaça Gran 2 de Calaf (08280). Telèfon: 93 869 85 12 Fax: 93 868 04 62 Web: www.calaf.cat

 

Finalitat

La finalitat del tractament de dades correspon a cadascuna de les activitats de tractament que realitza l'ajuntament i que seran accessibles en el registre d'activitats de tractament.

 

Legitimació

El tractament de les seves dades es realitza per al compliment d'obligacions legals per part de l'ajuntament, de funcions realitzades en interès públic o en l'exercici de poders públics que li són atorgats. En els casos que la finalitat del tractament requereixi el seu consentiment, aquest caldrà que sigui prestat per mitjà d'una clara acció afirmativa. Es podrà consultar la base legal per a cadascuna de les activitats de tractament que duu a terme l'ajuntament en el registre d'activitats de tractament.

 

Conservació de dades

Les dades personals proporcionades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per la que es recullen i per determinar les possibles responsabilitats que es pugessin derivar de la finalitat, a més dels períodes establerts en la normativa d'arxius i documentació.

 

Comunicació de dades

Amb caràcter general no es comunicaran les dades personals a tercers, excepte per obligació legal.

Pot consultar els destinataris per a cadascuna de les activitats de tractament que duu a terme l'ajuntament en el registre d'activitats de tractament.

 

Delegat de protecció de dades

El delegat de protecció de dades (DPD) és el garant del compliment de la normativa de protecció de dades a l'ajuntament, que s'encarrega de supervisar, de manera independent, l'aplicació del compliment de la normativa de protecció de dades.

Hi podeu contactar mitjançant:

Correu electrònic: dpd.ajcalaf@diba.cat

Adreça:Servei d'Assistència Municipal i Suport Estratègic – DPD ENS LOCALS

   Diputació de Barcelona

   Recinte Mundet. Ed Migjorn, bloc B, 2a planta

   Passeig de la Vall d'Hebron, 171

   08035 Barcelona

Telèfon: 93 472 65 00

 

On es troba regulat el delegat de protecció de dades (DPD)?

El delegat de protecció de dades es troba regulat en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell (RGPD), de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE.

 

Quines són les funcions del delegat de protecció de dades (DPD)?

L'article 39 de l'RGPD, recull les funcions del delegat de protecció de dades que són les següents:

  • Informar i assessorar de les seves obligacions el responsable o l'encarregat del tractament i els empleats que s'ocupen del tractament, de conformitat amb aquest Reglament i amb altres disposicions de protecció de dades de la Unió o dels estats membres.
  • Supervisar el compliment del que disposa aquest Reglament, d'altres disposicions de protecció de dades de la Unió o dels estats membres i de les polítiques del responsable o de l'encarregat del tractament en matèria de protecció de dades personals, inclosa l'assignació de responsabilitats, la conscienciació i la formació del personal que participa en les operacions de tractament i les auditories corresponents.
  • Oferir l'assessorament que se li sol·licita sobre l'avaluació d'impacte relativa a la protecció de dades i supervisar-ne l'aplicació, de conformitat amb l'article 35.
  • Cooperar amb l'autoritat de control.
  • Actuar com a punt de contacte de l'autoritat de control per a qüestions relatives al tractament, inclosa la consulta prèvia a què es refereix l'article 36, i fer consultes, si escau, sobre qualsevol altre assumpte.

 

Drets de les persones interessades

L'ajuntament, mitjançant diferents sistemes de recollida d'informació en paper o format electrònic (instàncies, formularis, etc.), sol·licita als usuaris dades de caràcter personal, amb la finalitat de gestionar la seva sol·licitud d'acord amb la normativa de protecció de dades vigent.

La persona interessada pot exercir els drets següents:

  • Dret de ser informat: Informar de manera concisa, transparent, intel·ligible i de fàcil accés, amb un llenguatge clar i senzill.
  • Dret d'accés: Saber si es tracten dades personals de la persona interessada i accedir a aquestes dades i obtenir informació.
  • Dret de rectificació: Rectificar les dades personals inexactes i completar les dades personals incompletes.
  • Dret de supressió (dret a l'oblit): Suprimir les dades personals.
  • Dret d'oposició: Oposar-se al tractament de les dades personals.
  • Dret a la limitació del tractament: Marcar les dades personals conservades, amb la finalitat de limitar-ne el tractament futur.

Indicacions per a l'exercici d'aquests drets:

  • Es requereix complimentar una instància genèrica, per mitjà de la seu electrònica https://calaf.cat o presencialment o per correu a les oficines municipals i caldrà acreditar-ne la identitat de la persona interessada.
  • En els drets de rectificació, supressió o oposició, a l'efecte d'evitar canvis indesitjats que poguessin posar en perill algun dret de la mateixa persona interessada, cal indicar clarament la dada afectada.

L'ajuntament denegarà, motivadament, peticions d'exercicis de drets de cancel·lació o oposició, en algun dels supòsits següents:

  • Una llei obliga a dur a terme el tractament de les dades.
  • Les dades són necessàries per a les actuacions administratives tendents a assegurar el compliment d'obligacions tributàries.
  • La persona afectada és objecte d'actuacions inspectores.

 

 

 

Continguts del web relacionats

Text > Seu electrònica - Tràmits i gestions
    Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 26/02/2021 14:03
    Ajuntament
    • Ajuntament
    • Serveis
    • Portal de Transparència
    Seu electrònica
    Municipi
    • Guia del municipi
    • Calaf
    • L'Alta Segarra
    • Informació geogràfica
    Actualitat
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Responsable de comunicació
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
    • Cost de les campanyes institucionals
    Contactes
    Ajuntament de Calaf
    CIF P0803100G
    Plaça Gran, 2
    08280  - Calaf
    T. 938 698 512
    Contactar | Mapa web | Avís legal | Accessibilitat | Protecció de dades | RSS | Crèdits
    Diputació de Barcelona