Inici
  • Ajuntament
    • Ajuntament
      • Alcaldia
      • El Govern
      • El Ple
      • Organització municipal
      • Pla estratègic 2019-2029
      • Ordenances, Preus Públics, Reglaments, Plans Municipals i Plantejaments
      • Informació econòmica i financera
      • Participació Ciutadana
      • Convocatòries d'oferta pública d'ocupació
      • Tribuna d'opinió dels grups municipals
      • Codi de conducta dels alts càrrecs de l'Ajuntament de Calaf
    • Serveis
      • Serveis
      • Expressa't
      • EFACT, Servei de factura Electrònica
      • Impostos
      • Perfil de contractant
    • Portal de Transparència
    • Mancomunitat de l'Alta Segarra
  • Tràmits
  • El municipi
    • Guia del municipi
      • Com arribar
      • Transport públic
      • Plànol guia de carrers
      • Àrees de l'Ajuntament de Calaf
      • Equipaments
      • Entitats i associacions
      • Empreses i comerços - En construcció
      • Subministraments
      • Emergències
    • Calaf
      • El municipi
      • Història
      • El Mil·lenari
      • El municipi en xifres
    • L'Alta Segarra
      • Orígens històrics
      • L'informe Roca
      • Avantatges per als ciutadans
    • Informació geogràfica
  • Actualitat
    • Covid-19
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Butlletí digital
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
  • Àmbits
    • Covid19
    • El Ple municipal
    • Joventut
    • Cultura i Festes
    • Educació
    • Esports
    • Participació Ciutadana
    • Serveis a les persones
    • Promoció econòmica i ocupació
    • Economia i hisenda
    • Medi ambient
    • Via pública, serveis i patrimoni
    • Sanitat
    • Igualtat i polítiques feministes
    • Habitatge
  • Turisme
  • Fires
  • Contactes
ZOOM: Amplieu amb CTRL+ / Reduïu amb CTRL-
Idiomes:  esp  eng  fra
Inici
Cercar
Data i hora oficials
26/01/2021 21:26
  • Inici
  • Ajuntament
    • Ajuntament
    • Serveis
    • Portal de Transparència
    • Mancomunitat de l'Alta Segarra
  • Tràmits
  • El municipi
    • Guia del municipi
    • Calaf
    • L'Alta Segarra
    • Informació geogràfica
  • Actualitat
    • Covid-19
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Butlletí digital
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
  • Àmbits
    • Covid19
    • El Ple municipal
    • Joventut
    • Cultura i Festes
    • Educació
    • Esports
    • Participació Ciutadana
    • Serveis a les persones
    • Promoció econòmica i ocupació
    • Economia i hisenda
    • Medi ambient
    • Via pública, serveis i patrimoni
    • Sanitat
    • Igualtat i polítiques feministes
    • Habitatge
  • Turisme
  • Fires
  • Contactes
Ajuntament
AlcaldiaEl Govern El Ple Organització municipal Pla estratègic 2019-2029 Ordenances, Preus Públics, Reglaments, Plans Municipals i Plantejaments Informació econòmica i financeraParticipació Ciutadana Convocatòries d'oferta pública d'ocupació Tribuna d'opinió dels grups municipals Codi de conducta dels alts càrrecs de l'Ajuntament de Calaf
Serveis
ServeisExpressa'tEFACT, Servei de factura ElectrònicaImpostosPerfil de contractant
Portal de Transparència Mancomunitat de l'Alta Segarra
Gener 2021>>
dill dim dim dj div dis diu
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Marín. Mágia, risas y yo - 18:30h
instància
  • Inici
  •  > Ajuntament
  •  > Ajuntament

El Govern

Format pels regidors i regidores de l'equip de govern, és l'encarregat d'administrar el Consistori, establir les prioritats polítiques i impulsar els plans i projectes municipals.
Jordi Badia i Perea - Alcalde de Calaf
Jordi Badia i Perea  

Alcalde de Calaf 

  • Alcaldia - presidència 
  • Secretaria
  • Règim intern i relacions institucionals 
  • Seguretat ciutadana
  • Protocol 
  • Comunicació 

L'alcalde té dedicació exclusiva, amb un sou de 43.318,68 € bruts anuals. La xifra respon al fet què s'ha mantingut l'import del sou establert fa quatre anys durant el mandat 2015-2019 i s'ha actualitzat segons les pujades salarials aplicades l'any 2018 i 2019 als treballadors de l'administració pública. 

Contacte: badiapjr@calaf.cat

Currículum i biografia

Declaració de béns patrimonials

Agenda institucional de l'alcalde


Montserrat Mases i Sala
Montserrat Mases i Sala

1a Tinent d'Alcalde - Responsable de l'Àrea Econòmica 

  • Economia i hisenda
  • Promoció econòmica i ocupació
  • Turisme i comerç 

Com a regidora de l'àrea economica no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern; 100€  per reunió de Junta de Govern; 100€  per assistència a Plens, 125€ per Comissió Especial de Comptes i 30€ per assumpció d'alcaldia accidental. 

Contacte: masessm@calaf.cat 

Currículum i biografia

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials

                                                                                                      


Jordi Biosca i Pou
Jordi Biosca i Pou

2n Tinent d'Alcalde 

  • Urbanisme
  • Vía pública 

Com a regidor de l'àrea de territori i medi àmbient no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern; 100€  per reunió de Junta de Govern; 100€  per assistència a Plens, 125€ per Comissió Especial de Comptes i 30€ per assumpció d'alcaldia accidental. 

 

Contacte: bioscapj@calaf.cat 

Currículum i biografia

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials


Tomàs Agulló i Lloret
Tomàs Agulló i Lloret
  • Medi Ambient 

Com a regidor de l'àrea de territori i medi àmbient no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern;  100€  per assistència a Plens, 125€ per Comissió Especial de Comptes i 30€ per assumpció d'alcaldia accidental. 

Contacte: agullolt@calaf.cat 

Currículum i biografia

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials


     
Tresa Maria Bujons i Lloret
Teresa Maria Bujons i Lloret 

 Responsable de l'Àrea Social  

  • Gent Gran 
  • Benestar Social 
  • Salut

Com a regidora de l'àrea social no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern; 100€  per reunió de Junta de Govern; 100€  per assistència a Plens, 125€ per Comissió Especial de Comptes i 30€ per assumpció d'alcaldia accidental. 

Contacte: bujonslt@calaf.cat

Currículum i biografia

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials


Mercè Biosca Sugrañes
Mercè Biosca i Sugrañes
  • Esport
  • Participació ciutadana
  • Cultura, Festes i Joventut 

Com a regidora de l'àrea social no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern; 100 €  per assistència a Plens, 125 € per Comissió Especial de Comptes i 30 € per assumpció d'alcaldia accidental. 

Contacte: bioscasm@calaf.cat 

Currículum i biografia 

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials


Bet Miquel i Verdés
Bet Miquel i Verdés
  • Educació
  • Polítiques Feministes i d'Igualtat
  • Cooperativisme 
  • Habitatge

Com a regidora de l'àrea social no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern; 100€  per assistència a Plens, 125€ per Comissió Especial de Comptes i 30€ per assumpció d'alcaldia accidental. 

Contacte: miquelve@calaf.cat 

Currículum i biografia 

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials

 


 

Accedeix a les Actes de la Junta de Govern

 

Espai on trobareu les actes emeses per la Junta de Govern Local relatives a competències delegades del Ple de l'Ajuntament

 

Enllaços

Actes de la Junta de Govern Constitució Ple Municipal Calaf
    Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 22/01/2021 12:20
    Ajuntament
    • Ajuntament
    • Serveis
    • Portal de Transparència
    • Mancomunitat de l'Alta Segarra
    Tràmits
    El municipi
    • Guia del municipi
    • Calaf
    • L'Alta Segarra
    • Informació geogràfica
    Actualitat
    • Covid-19
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Butlletí digital
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
    Contactes
    Ajuntament de Calaf
    CIF P0803100G
    Plaça Gran, 2
    08280  - Calaf
    T. 938 698 512
    Contactar | Mapa web | Avís legal | Accessibilitat | Protecció de dades | RSS | Crèdits
    Diputació de Barcelona