Inici
  • Ajuntament
    • Ajuntament
      • Alcaldia
      • El Govern
      • El Ple
      • Organització municipal
      • Grups polítics, opinions i propostes
      • Pla estratègic 2019-2029
      • Normativa: ordenances, preus públics, reglaments, plans municipals i planejaments
      • Informació econòmica i financera
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Participació Ciutadana
      • Personal de l'Ajuntament
      • Codi de conducta dels alts càrrecs de l'Ajuntament de Calaf
    • Serveis
      • Serveis
      • Dret d'accés a la informació pública
      • Expressa't
      • Tràmits i gestions
      • EFACT, Servei de factura Electrònica
      • Impostos
      • Perfil de contractant
    • Portal de Transparència
  • Tràmits
  • El municipi
    • Guia del municipi
      • Com arribar
      • Transport públic
      • Plànol guia de carrers
      • Àrees de l'Ajuntament de Calaf
      • Equipaments
      • Entitats i associacions
      • Empreses i comerços - En construcció
      • Subministraments
      • Emergències
    • Calaf
      • El municipi
      • Història
      • El Mil·lenari
      • El municipi en xifres
    • L'Alta Segarra
      • Orígens històrics
      • L'informe Roca
      • Avantatges per als ciutadans
    • Informació geogràfica
  • Actualitat
    • Covid-19
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Butlletí digital
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
  • Àmbits
    • Covid19
    • El Ple municipal
    • Joventut
    • Cultura i Festes
    • Educació
    • Esports
    • Participació Ciutadana
    • Serveis a les persones
    • Promoció econòmica i ocupació
    • Economia i hisenda
    • Medi ambient
    • Via pública, serveis i patrimoni
    • Sanitat
    • Igualtat i polítiques feministes
    • Habitatge
  • Turisme
  • Fires
  • Contactes
ZOOM: Amplieu amb CTRL+ / Reduïu amb CTRL-
Idiomes:  esp  eng  fra
Inici
Cercar
Data i hora oficials
24/02/2021 21:03
  • Inici
  • Ajuntament
    • Ajuntament
    • Serveis
    • Portal de Transparència
  • Tràmits
  • El municipi
    • Guia del municipi
    • Calaf
    • L'Alta Segarra
    • Informació geogràfica
  • Actualitat
    • Covid-19
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Butlletí digital
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
  • Àmbits
    • Covid19
    • El Ple municipal
    • Joventut
    • Cultura i Festes
    • Educació
    • Esports
    • Participació Ciutadana
    • Serveis a les persones
    • Promoció econòmica i ocupació
    • Economia i hisenda
    • Medi ambient
    • Via pública, serveis i patrimoni
    • Sanitat
    • Igualtat i polítiques feministes
    • Habitatge
  • Turisme
  • Fires
  • Contactes
Ajuntament
AlcaldiaEl Govern El Ple Organització municipal Grups polítics, opinions i propostes Pla estratègic 2019-2029 Normativa: ordenances, preus públics, reglaments, plans municipals i planejaments Informació econòmica i financeraContractes, convenis i subvencions Participació Ciutadana Personal de l'Ajuntament Codi de conducta dels alts càrrecs de l'Ajuntament de Calaf
Serveis
ServeisDret d'accés a la informació pública Expressa'tTràmits i gestionsEFACT, Servei de factura ElectrònicaImpostosPerfil de contractant
Portal de Transparència
Febrer 2021>>
dill dim dim dj div dis diu
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
Vida de peix - 18:30h
instància
  • Inici
  •  > Ajuntament
  •  > Ajuntament

El Govern

Format pels regidors i regidores de l'equip de govern, és l'encarregat d'administrar el Consistori, establir les prioritats polítiques i impulsar els plans i projectes municipals.
Jordi Badia i Perea - Alcalde de Calaf
Jordi Badia i Perea  

alcalde de Calaf 

  • Alcaldia - presidència 
  • Secretaria
  • Règim intern i relacions institucionals 
  • Seguretat ciutadana
  • Protocol 
  • Comunicació 

L'alcalde té dedicació exclusiva, amb un sou de 43.318,68 € bruts anuals. La xifra respon al fet què s'ha mantingut l'import del sou establert fa quatre anys durant el mandat 2015-2019 i s'ha actualitzat segons les pujades salarials aplicades l'any 2018 i 2019 als treballadors de l'administració pública. 

Contacte: badiapjr@calaf.cat

Currículum i biografia

Declaració de béns patrimonials

Agenda institucional de l'alcalde


Montserrat Mases i Sala
Montserrat Mases i Sala

1a tinenta d'alcaldia - responsable de l'Àrea Econòmica 

  • Economia i hisenda
  • Promoció econòmica i ocupació
  • Turisme i comerç 

Com a regidora de l'àrea economica no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern; 100€  per reunió de Junta de Govern; 100€  per assistència a Plens, 125€ per Comissió Especial de Comptes i 30€ per assumpció d'alcaldia accidental. 

Contacte: masessm@calaf.cat 

Currículum i biografia

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials

                                                                                                      


Jordi Biosca i Pou
Jordi Biosca i Pou

2n tinent d'alcaldia

  • Urbanisme
  • Vía pública 

Com a regidor de l'àrea de territori i medi àmbient no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern; 100€  per reunió de Junta de Govern; 100€  per assistència a Plens, 125€ per Comissió Especial de Comptes i 30€ per assumpció d'alcaldia accidental. 

 

Contacte: bioscapj@calaf.cat 

Currículum i biografia

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials


Tomàs Agulló i Lloret
Tomàs Agulló i Lloret

regidor

  • Medi Ambient 

Com a regidor de l'àrea de territori i medi àmbient no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern;  100€  per assistència a Plens, 125€ per Comissió Especial de Comptes i 30€ per assumpció d'alcaldia accidental. 

Contacte: agullolt@calaf.cat 

Currículum i biografia

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials


     
Tresa Maria Bujons i Lloret
Teresa Maria Bujons i Lloret 

 responsable de l'Àrea Social  

  • Gent Gran 
  • Benestar Social 
  • Salut

Com a regidora de l'àrea social no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern; 100€  per reunió de Junta de Govern; 100€  per assistència a Plens, 125€ per Comissió Especial de Comptes i 30€ per assumpció d'alcaldia accidental. 

Contacte: bujonslt@calaf.cat

Currículum i biografia

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials


Mercè Biosca Sugrañes
Mercè Biosca i Sugrañes

regidora

  • Esport
  • Participació ciutadana
  • Cultura, Festes i Joventut 

Com a regidora de l'àrea social no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern; 100 €  per assistència a Plens, 125 € per Comissió Especial de Comptes i 30 € per assumpció d'alcaldia accidental. 

Contacte: bioscasm@calaf.cat 

Currículum i biografia 

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials


Bet Miquel i Verdés
Bet Miquel i Verdés

regidora

  • Educació
  • Polítiques Feministes i d'Igualtat
  • Cooperativisme 
  • Habitatge

Com a regidora de l'àrea social no té dedicació exclusiva ni parcial si no que cobra per assistències. Pel que fa al règim d'indemnitzacions aquestes variaran en funció del mes i les reunions on assisteixi. 225€ per a l'assistència a la reunió transversal d'equip de govern; 100€  per assistència a Plens, 125€ per Comissió Especial de Comptes i 30€ per assumpció d'alcaldia accidental. 

Contacte: miquelve@calaf.cat 

Currículum i biografia 

Retribucions mensuals 

Declaració de béns patrimonials

 


 

Accedeix a les Actes de la Junta de Govern

 

Espai on trobareu les actes emeses per la Junta de Govern Local relatives a competències delegades del Ple de l'Ajuntament

 

Enllaços

Actes de la Junta de Govern Constitució Ple Municipal Calaf
    Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 17/02/2021 11:57
    Ajuntament
    • Ajuntament
    • Serveis
    • Portal de Transparència
    Tràmits
    El municipi
    • Guia del municipi
    • Calaf
    • L'Alta Segarra
    • Informació geogràfica
    Actualitat
    • Covid-19
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Butlletí digital
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
    Contactes
    Ajuntament de Calaf
    CIF P0803100G
    Plaça Gran, 2
    08280  - Calaf
    T. 938 698 512
    Contactar | Mapa web | Avís legal | Accessibilitat | Protecció de dades | RSS | Crèdits
    Diputació de Barcelona