Inici
  • Ajuntament
    • Ajuntament
      • Alcaldia
      • El Govern
      • El Ple
      • Organització municipal
      • Grups polítics, opinions i propostes
      • Pla estratègic 2019-2029
      • Normativa: ordenances, preus públics, reglaments, plans municipals i planejaments
      • Informació econòmica i financera
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Participació Ciutadana
      • Personal de l'Ajuntament
      • Codi de conducta dels alts càrrecs de l'Ajuntament de Calaf
    • Serveis
      • Serveis
      • Dret d'accés a la informació pública
      • Expressa't
      • Seu electrònica - Tràmits i gestions
      • EFACT, Servei de factura Electrònica
      • Impostos
      • Perfil de contractant
    • Portal de Transparència
  • Seu electrònica
  • Municipi
    • Guia del municipi
      • Com arribar
      • Transport públic
      • Plànol guia de carrers
      • Àrees de l'Ajuntament de Calaf
      • Equipaments
      • Entitats i associacions
      • Empreses i comerços - En construcció
      • Subministraments
      • Emergències
    • Calaf
      • El municipi
      • Història
      • El Mil·lenari
      • El municipi en xifres
    • L'Alta Segarra
      • Orígens històrics
      • L'informe Roca
      • Avantatges per als ciutadans
    • Informació geogràfica
  • Actualitat
    • Covid-19
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Butlletí digital
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
  • Àmbits
    • Covid19
    • El Ple municipal
    • Joventut
    • Cultura i Festes
    • Educació
    • Esports
    • Participació Ciutadana
    • Serveis a les persones
    • Promoció econòmica i ocupació
    • Economia i hisenda
    • Medi ambient
    • Via pública, serveis i patrimoni
    • Sanitat
    • Igualtat i polítiques feministes
    • Habitatge
  • Turisme
  • Fires
  • Contactes
ZOOM: Amplieu amb CTRL+ / Reduïu amb CTRL-
Idiomes:  esp  eng  fra
Inici
Cercar
Data i hora oficials
26/02/2021 07:57
  • Inici
  • Ajuntament
    • Ajuntament
    • Serveis
    • Portal de Transparència
  • Seu electrònica
  • Municipi
    • Guia del municipi
    • Calaf
    • L'Alta Segarra
    • Informació geogràfica
  • Actualitat
    • Covid-19
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Butlletí digital
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
  • Àmbits
    • Covid19
    • El Ple municipal
    • Joventut
    • Cultura i Festes
    • Educació
    • Esports
    • Participació Ciutadana
    • Serveis a les persones
    • Promoció econòmica i ocupació
    • Economia i hisenda
    • Medi ambient
    • Via pública, serveis i patrimoni
    • Sanitat
    • Igualtat i polítiques feministes
    • Habitatge
  • Turisme
  • Fires
  • Contactes
Covid-19 Agenda Notícies L'Altiplà de Calaf Aplicació municipal Xarxa de Cartelleres Municipals Butlletí digital Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
Febrer 2021>>
dill dim dim dj div dis diu
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
Vida de peix - 18:30h
instància
  • Inici
  •  > Actualitat
  •  > Notícies

L'Ajuntament de Calaf desplega diferents mesures per garantir una participació segura en les Eleccions al Parlament 2021

Dimecres 10/02/2021
Des del consistori s'ha elaborat un protocol per adequar els col·legis electorals a la situació epidemiològica. L'Ajuntament mantindrà els dos locals de votació habituals, IMFP i INS Alexandre de Riquer, però replanteja els accessos i sortides, ubicació de les meses amb distància de seguretat i facilitarà diferents elements de protecció com gel hidroalcohòlic i guants, entre altres

Mesures per garantir una jornada electoral el 14F segura
L'organització de les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 14 de febrer de 2021 es veu afectada per l'impacte de la COVID-19.

L'Ajuntament de Calaf fa setmanes que hi està treballant, seguint les orientacions i mesures establertes per la Generalitat, per garantir una jornada electoral segura per a tots els calafins i calafines.

Per aquest motiu, us informem dels aspectes més rellevants que s'han establert al "Protocol eleccions 14F"  que determina les pautes per adequar els col·legis electorals a la situació epidemiològica.

 

On he d'anar a votar? 

Es mantenen els dos locals habituals IMFP, on s'ubicaran 3 meses, i INS Alexandre de Riquer, on n'hi haurà només una. 

Horaris recomanats

Es recomana respectar les franges de vot, que són:

-De 9 a 12 h, els col·lectius de risc.
-De 12 a 19 h, els votants no pertanyents ni als col·lectius de risc ni en quarantena.
-De 19 a 20 h, el col·lectiu de persones en quarantena (contagiats, contactes estrets i sospitosos).

Com hi puc accedir?

Per tal de minimitzar el temps d'estada a l'interior dels locals, s'habilitaran unes cues a l'exterior dels equipaments per cadascuna de les 4 meses. Es col·locaran tanques i senyalització per indicar quina mesa correspon a cadascuna de les cues.

Cada local tindrà una porta d'accés i de sortida diferent per evitar l'encreuament de persones a l'interior del local.

A l'IMPF s'hi accedirà a través del carrer Doctor Llorens, núm. 7 i la sortida serà pel carrer Francesc Casajoana.

A l'INS Alexandre de Riquer s'hi accedirà per la façana principia del carrer Sant Joan Baptista de la Salle, núm. 6, però es senyalitzaran quines són les portes d'entrada i quines de sortida. 

Què necessito per votar?

Per emetre el vot, cal que us identifiqueu a la vostra Mesa electoral amb algun dels documents oficials permesos (DNI, passaport o permís de conducció).

Per facilitar i agilitzar la votació, es recomana que porteu la targeta censal (o bé que conegueu la numeració de la Mesa on us toca votar) i que porteu el vot preparat des de casa. Tot i això, també trobareu una mesa amb paperetes i cabina de vot. 

I quan he votat, què faig? 

El president de la mesa indicarà l'itinerari de sortida que també estarà marcat amb la senyalització corresponent.

Eviteu aturar-vos i aglomerar-vos a la sortida.

Quines són les mesures concretes que s'han pres per garantir la seguretat i salut de tothom? 

Es garantirà la distància entre persones, neteja i ventilació dels espais.

1. Personal, materials i mobiliari interior extra

  • A l'entrada del local de votació hi haurà la persona responsable de seguretat sanitària que informarà només arribar de les diferents instruccions a seguir.
  • A la porta d'accés hi haurà un tòtem dispensador de gel hidroalcohòlic i una taula amb guants 
  • L'espai estarà degudament senyalitzant amb els itineraris a seguir fins a arribar a la mesa i sortir 

2. Neteja dels locals de votació

  • Prèviament: Els espais de votació es netejaran, ventilaran i desinfectaran abans i després de la jornada, incloent terra, mobiliari, portes d'accés, interruptors i banys. 
  • Durant la jornada: Es reomplirant els gels hidroalcohòlics de forma permanent.

Tres cops al matí i dos a la tarda es desinfectaran les taules de les meses, la cabina de votació i la taula amb les paperetes. 

Els banys també es desinfectaran a fons dos cops durant el matí i un durant la tarda. 

3. Ventilació

Les portes d'accés i sortida estaran permanentment obertes i 5 minuts cada hora s'obriran finestres per garantir ventilació creuada, sempre que les condicions climatològiques ho permetin.

4.  Material de protecció

Tant el personal de les Mesos com el de l'administració aniran degudament protegits amb EPI's, vetllant per la seguretat de tothom. 

Tornar
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 10/02/2021 13:03
Ajuntament
  • Ajuntament
  • Serveis
  • Portal de Transparència
Seu electrònica
Municipi
  • Guia del municipi
  • Calaf
  • L'Alta Segarra
  • Informació geogràfica
Actualitat
  • Covid-19
  • Agenda
  • Notícies
  • L'Altiplà de Calaf
  • Aplicació municipal
  • Xarxa de Cartelleres Municipals
  • Butlletí digital
  • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
Contactes
Ajuntament de Calaf
CIF P0803100G
Plaça Gran, 2
08280  - Calaf
T. 938 698 512
Contactar | Mapa web | Avís legal | Accessibilitat | Protecció de dades | RSS | Crèdits
Diputació de Barcelona