Inici
  • Ajuntament
    • Ajuntament
      • Organització municipal
      • Alcaldia
      • El Govern
      • El Ple
      • Grups polítics, opinions i propostes
      • Pla estratègic 2019-2029
      • Normativa: ordenances, preus públics, reglaments, plans municipals i planejaments
      • Informació econòmica i financera
      • Contractes
      • Convenis, subvencions i ajuts
      • Participació Ciutadana
      • Personal de l'Ajuntament
      • Codi de conducta dels alts càrrecs de l'Ajuntament de Calaf
    • Serveis
      • Serveis
      • Dret d'accés a la informació pública
      • Expressa't
      • Seu electrònica - Tràmits i gestions
      • EFACT, Servei de factura Electrònica
      • Impostos
      • Perfil de contractant
    • Portal de Transparència
  • Seu electrònica
  • Municipi
    • Guia del municipi
      • Com arribar
      • Transport públic
      • Plànol guia de carrers
      • Àrees de l'Ajuntament de Calaf
      • Equipaments
      • Entitats i associacions
      • Empreses i comerços
      • Subministraments
      • Emergències
    • Calaf
      • El municipi
      • Història
      • El Mil·lenari
      • El municipi en xifres
    • L'Alta Segarra
      • Orígens històrics
      • L'informe Roca
      • Avantatges per als ciutadans
    • Informació geogràfica
  • Actualitat
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Responsable de comunicació
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
    • Cost de les campanyes institucionals
  • Àmbits
    • El Ple municipal
    • Cultura i Festes
    • Educació
    • Esports
    • Participació Ciutadana
    • Serveis a les persones
    • Promoció econòmica i ocupació
    • Economia i hisenda
    • Medi ambient
    • Benestar social, Gent Gran i Salut
    • Igualtat i polítiques feministes
    • Joventut
    • Habitatge
    • Via pública, serveis i patrimoni
  • Turisme
  • Fires
  • Contactes
ZOOM: Amplieu amb CTRL+ / Reduïu amb CTRL-
Idiomes:  esp  eng  fra
Inici
Cercar
Data i hora oficials
18/08/2022 18:40
  • Inici
  • Ajuntament
    • Ajuntament
    • Serveis
    • Portal de Transparència
  • Seu electrònica
  • Municipi
    • Guia del municipi
    • Calaf
    • L'Alta Segarra
    • Informació geogràfica
  • Actualitat
    • Agenda
    • Notícies
    • L'Altiplà de Calaf
    • Aplicació municipal
    • Xarxa de Cartelleres Municipals
    • Responsable de comunicació
    • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
    • Cost de les campanyes institucionals
  • Àmbits
    • El Ple municipal
    • Cultura i Festes
    • Educació
    • Esports
    • Participació Ciutadana
    • Serveis a les persones
    • Promoció econòmica i ocupació
    • Economia i hisenda
    • Medi ambient
    • Benestar social, Gent Gran i Salut
    • Igualtat i polítiques feministes
    • Joventut
    • Habitatge
    • Via pública, serveis i patrimoni
  • Turisme
  • Fires
  • Contactes
Agenda Notícies L'Altiplà de Calaf Aplicació municipal Xarxa de Cartelleres Municipals Responsable de comunicació Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament Cost de les campanyes institucionals
Agost 2022>>
dill dim dim dj div dis diu
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
Sardanes a la Fresca - 21:30h
25 26 27 28
29 30 31
Sardanes a la Fresca - 21:30h
instància
  • Inici
  •  > Actualitat
  •  > Notícies

L'Ajuntament de Calaf aprova noves mesures en relació als serveis municipals

Dilluns 16/03/2020
Es limita l'atenció al públic via telefònica o telemàtica i només s'atendrà amb cita prèvia els casos d'urgència. També es suspen la celebració de reunions i òrgans col·legiats, es facilita el teletreball en casos justificats i es reorganitzarà el treball prioritzant les tasques bàsiques 
Atenció al públic
L'equip de govern es va reunir de forma extraordinària el diumenge15 de març i va acordar les següents mesures: 

1. Àrea de territori

  • Tancament dels parcs públics, horts urbans i la pista poliesportiva.
  • Redistribuir les tasques del personal dels serveis essencials per tal d'evitar contagis i garantir la prestació d'aquests serveis amb les mesures de seguretat i salut d'aquests treballadors.

2. Àrea econòmica

  • Revisió pressupostària per adequar les partides d'ajut a les famílies a les necessitats derivades del COVID – 19.
  • Permetre el teletreball als treballadors de l'Ajuntament, en els casos justificats per ser persones de risc o bé tenir fills menors de 13 anys al seu càrrec, en línia amb l'article 8 del RD 463/2020.
  • Tancar l'atenció presencial al públic i derivar-la als tràmits telemàtics, telefònics i, en cas d'urgència, a la cita prèvia.
  •  Prohibir el control horari dels treballadors municipals mitjançant l'ús de l'empremta digital, prioritzant l'ús del portal horari o el registre en paper, en casos excepcionals.
  •  Prohibir als treballadors municipals l'ús d'eines comunes sense que hagin estat prèviament desinfectades.
  •  Obligar a respectar la distància mínima d'un metre entre persones així com les altres mesures d'higiene establertes.
  • Organitzar els serveis bàsics que presta l'Ajuntament en torns diversos per evitar els possibles contagis entre la plantilla per garantir-ne així la prestació durant tot el temps que duri l'episodi de la COVID – 19.
  •  Dividir el govern municipal en dos equips perquè un treballi de manera presencial i l'altre amb teletreball amb el mateix objectiu de garantir-ne el funcionament durant tot el temps que duri l'episodi de la COVID – 19.
  • Encomanar a la Secretaria i als serveis jurídics de l'Ajuntament una proposta encaminada a per metre el vot delegat en les sessions de govern municipals.
  • Suspendre de la celebració de totes les sessions dels òrgans col·legiats així com d'altres reunions.
  • Suspendre, d'acord amb la Disposició addicional tercera del RD 463/2020, tots els terminis administratius fins que "perdi vigència" el propi Reial Decret o en el seu cas, les seves pròrrogues.

3. Àrea social

  • Implementar el programa "Bon veïnatge. Projecte de padrinatge", per fer front a les necessitats de les persones més vulnerables.
  • Reorganitzar els treballadors municipals que tinguin els centres de treball tancats per prioritzar les tasques bàsiques d'atenció social.

Documentació

Resolució alcaldia mesures Covid-19 serveis ajuntament de Calaf 16/03/2020 - 407Kb - PDF

Continguts del web relacionats

Text > Covid-19
Àmbit > Covid19
Tornar
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 21/08/2020 09:12
Ajuntament
  • Ajuntament
  • Serveis
  • Portal de Transparència
Seu electrònica
Municipi
  • Guia del municipi
  • Calaf
  • L'Alta Segarra
  • Informació geogràfica
Actualitat
  • Agenda
  • Notícies
  • L'Altiplà de Calaf
  • Aplicació municipal
  • Xarxa de Cartelleres Municipals
  • Responsable de comunicació
  • Normativa d'ús de les xarxes socials de l'Ajuntament
  • Cost de les campanyes institucionals
Contactes
Ajuntament de Calaf
CIF P0803100G
Plaça Gran, 2
08280  - Calaf
T. 938 698 512
Contactar | Mapa web | Avís legal | Accessibilitat | Protecció de dades | RSS | Crèdits
Diputació de Barcelona