dill | dim | dim | dj | div | dis | diu |
1 | 2 |
3 Nit de l'Esport i la Cultura - 20:00h |
4 Concert Musicals de Cor amb el Cor Trinvant i el Trio Segarrenc - 20:00h |
5 Missa i ballada Metredansa - 11:30h Ballada de sardanes - 12:30h Espectacle de màgia - Strafalari - 18:00h Ball amb Duet Solistes - 18:30h | ||
6 Ball amb Joan Vilandeny - 18:30h | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 El poliamor és així (de complicat) - 19:30h |
12 Ball amb Xarop de nit - 18:30h |
13 Xerrada - L'administració a prop teu - 11:00h | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 Ball amb Raül - 18:30h |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 Sardanes, Concert i ball amb l'Orquestra Internacional Maravella - 17:00h |
27 | 28 | |||||
![]() |
El traspàs de la gestió del servei des de l'anterior empresa concessionària cap a aquest Ajuntament, no suposarà cap canvi per a les persones i empreses abonades actualment. Ni tampoc serà necessari fer cap tràmit.
Els usuaris continuaran rebent el servei com fins ara, ja que es mantindran els contractes actuals i els mateixos sistemes de pagament del rebut, els ajuts socials i les mateixes tarifes. Qualsevol gestió relacionada amb la prestació del servei d'aigua, s'haurà de realitzar a l'Oficina del Servei d'Aigües de Calaf, ubicada a l'edifici de l'Ajuntament de Calaf (plaça Gran, núm. 2) els dilluns, dimecres i divendres de 09h a 14h. Es podrà demanar cita prèvia al telèfon 662 926 154 o a través del correu electrònic: calaf.aigues@calaf.cat . També s'habilitarà una “Oficina virtual” per a poder realitzar els tràmits habituals com altes, baixes i canvis de nom. S'hi podrà entrar a través de l'enllaç des de la web municipal que s'habilitarà properament.
Per tal de complementar els serveis oferts per l'Ajuntament i amb l'objectiu d'oferir una ràpida resposta en cas d'avaria, es va adjudicar al passat Ple del 25 d'abril aquest contracte a l'empresa Transparenta. Aquesta empresa disposa dels mitjans materials i tècnics especialitzats per atendre totes les incidències.
En el cas que una persona usuària tingui alguna incidència o avaria, serà aquesta empresa qui assumirà aquesta gestió a partir de l'1 de juliol ja. Per posar-s'hi en contacte, caldrà trucar al telèfon d'avaries, el 669 050 665, que estarà disponible les 24 h.
Fins a l'octubre, la facturació encara dependrà del sistema d'Aigües de Manresa
Tot i que l'Ajuntament de Calaf començarà a assumir la gestió del servei a partir de l'1 de juliol, com que la facturació és trimestral, fins al mes d'octubre, les factures de l'aigua s'hauran de consultar a la mateixa plataforma d'Aigües de Manresa com fins ara.
Així doncs, la factura corresponent al 3r trimestre de l'any (juliol-agost-setembre) encara arribarà per l'anterior circuit. A partir d'aleshores, les factures es podran consultar a través d'una plataforma pròpia a la qual s'hi podrà accedir des d'un enllaç directe que trobareu a la web municipal i a l'aplicació municipal.