Nou full de sol·licitud de material i espais de l’Ajuntament de Calaf

Divendres 07/04/2017
Sol·licitud de material i espais municipals
L'Ajuntament de Calaf disposa d'un nou document perquè entitats i associacions puguin sol·licitar el material i els espais municipals que necessiten per l'organització d'actes i esdeveniments. El full de sol·licitud s'haurà de presentar, com a mínim, 15 dies abans de l'acte o esdeveniment i com a màxim amb un mes d'antelació a la realització de l'activitat. Des de l'Ajuntament s'atendran per ordre d'arribada i es confirmarà la reserva vuit dies abans de la data de l'activitat.

Quan s'empleni el document, que es pot lliurar presencialment o via correu electrònic, caldrà detallar el tipus i la quantitat de material necessari, així com l'espai municipal que se sol·licita, si és el cas. En la sol·licitud també s'haurà de deixar totes les dades de l'entitat que fa la sol·licitud, així com de la persona de contacte. I és que la reserva es confirmarà a través del telèfon o del correu electrònic que consti en el document.

Aquest document es pot descarregar a través de l'apartat de Tràmits del web municipal on també es pot consultar el cost de l'ús d'algun dels materials i espais a través de les ordenances fiscals.
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 06/04/2017 13:58